Ullared!

Hola!
Hoppas allt är bra med er alla där ute! Jaha, som ni kanske förstår så har jag varit i Ullared idag. Var där tillsammans med Samer (första gången han var där), och kuul hade vi! Hittade mkt fint till lägenheten och sådana grejor som är bra att ha! Kläder hittade jag inte så mycket av, tre tröjor och massa strumpor, men Samer hittade faktiskt mycket! 7 klädesplagg- jätte snygga! Var en riktigt lyckad dag iaf! Kul att åka iväg utanför Skåne någongång :P

Projektarbetet är också äntligen klar! Blev faktiskt riktigt bra, bästa vi gjort tycker jag, så hoppas på ett VG där :D! På måndag börjar en ny kurs, får se vad den har att erbjuda men den verkar vara intressant i alla fall!

Aj!! Fan, har fått en skit stor finne. I hate them! Och det är inte en sån liten heller utan den är stor och så gör den ont som fan :( Stackars mig!!

Nu ska jag gå, men hoppas att ni får en fortsatt trevlig och spökig alla helgons dag!

Kram på er! LinnSi!

Kommentarer
Postat av: Maria Arnehed

Tycker om det du skrev! Mysigt att se en del nyttiga grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0