Tentaplugg...

Ja, idag ska man ägna hela dagen till att plugga till tentan som är om en vecka. Ska läsa det sista kapitlet sen börja med att öva lite bokföring i övningsboken. Detta SKA jag fixa! Känns ju verkligen mycket bättre nu iaf. Ni har kanske märkt i mina förra inlägg att jag varit en aning frustrerande över detta, men nu sitter det där det ska (en del av det iaf).

Igår fyllde mamma år! Grattis igen mamma! Hon fick filmen "Flyga Drake" och en jätte fin krukväxt! Hon har i en månad gått och tjatat om den filmen, om hur mycket hon vill se den och bla bla. Så därför tänkte vi att den skulle passa perfekt! Men fan, det var verkligen inte den lättaste filmen att hitta. Var först på Burlöv Center utan att hitta den i någon affär, sedan stack vi till Hemmakväll i Värnhem men där fanns den inte heller. Till sist stack vi till Mobilia, där den största Hemmakväll-butiken ligger, och där fanns den! Och glad blev hon!

Aja, nu måste jag börja plugga... Wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra present!!! :)

2008-11-19 @ 12:45:45
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bra present!!! :)

2008-11-19 @ 12:45:45
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0