Stadsbussar!

Jag hatar verkligen stadsbussar! Antingen är dom försenade, åker alldeles för tidigt, kör för långsamt eller kör på som fan, finns det någon som kör normalt så blir jag förvånad... Åkte med en kvinna idag, och hon körde SAKTA. Min bussresa från Gustav hem till mig ska ta 25 minuter, men tog 50 minuter! Ok, det var mycket trafik och så och hela Värnhem är ju ett vägarbetsområde, men hon körde riktigt sakta. Till och med tre andra sjuor som körde efter oss kom förbi oss och säkert hem till mig minst en kvart innan oss... Där satt jag hungrig som en björn och bara ville hem, men det tog ju sin lilla tid.

Nu är jag äntligen hemma iaf. Varit på biblioteket idag... Träffade Jenny och Dennis där för att plugga inför tentan imorgon. Kändes bra för fanns mycket dom kunde som inte jag kunde, så man lärde sig mycket av varandra. Var kanske lite i sista sekunden att träffas dagen innan, men vi kände verkligen alla tre att det behövdes. Det känns ju bättre, jag kan ju grunderna helt, men det med inventarierna och anskaffningsvärde och hur man sätter in det i bokföringen- det funkar inte för mig! Hoppas på det bästa imorgon iaf, kanske inte är så svårt som jag förväntat mig att det kommer vara...

Sköönt med pengar idag också, igår hade jag liksom 4,50 kr på kortet så de är verkligen välkomnande med lite pengar, hehe. På fredag får jag min lön också, så blir 1000 kr extra där! Gött!

Nä, nu ska jag ta en dusch sen sätta igång med plugget igen....


Bjuder bara på en bild på mig, Sofia, Aisha, Munnu och Mikael... Pratade med Aisha igår på msn för första gången på tre år och kändes verkligen jätte bra... Pratade om allt möjligt och hoppas verkligen att vi håller kontakten nu, vill verkligen att allt ska förbättras...


Kram kram! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad bra att du pratade med henne! Vill höra vad ni sa! du får berätta när vi ses!! Lycka till på tentan, hoppas du har fått in alla svåra grejjer :)

2008-11-25 @ 23:41:35
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0