Söndag...

Idag har det faktiskt varit en ganska fullspäckad söndag! Dagen började med ett besök från syrran och tillsammans åkte vi ut till Burlöv Center för att försöka hitta en present till lilla mamma. Men icke, där fann vi ingenting så vi for vidare ut mot staden. Till sist kom vi på vad vi skulle köpa så körde runt för att hitta det, och var ju inte världens enklaste kan jag säga hehe, blev lite rundor runt om i Malmö, men var bara kul :D Nu har vi iaf köpt något och hoppas hon blir glad! Vad säger jag inte förrän efter hon fått den ;)

Efter Fia tagit bussen stack jag hem och laddade ner senaste avsnittet av One Tree Hill- riktigt bra var det! Efter det blev det lite Gossip girl sen stack jag och Samer till Lilla Torg och fikade med hans brorsa och hans brorsas tjej. Var faktiskt riktigt trevligt!

Imorgon- skola igen. Påbörja en bokföringsuppgift som ska vara inlämnad senare i veckan. Verkar inte vara så svår alls så går nog snabbt!

Hörs i morgon, nu ska jag ta en glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0