Kallt!

JA, riktigt pissigt väder är det idag! Blåser och regnar gör det, inte alls kul :( Kom nyss hem från skolan och sitter här invirad i täcket och fryser, kroppen har inte återhämtat sig från vädret där ute så försöker göra mig varm! Tidig skoldag idag, började redan vid nio så det var till att stiga upp tidigt i morse och jag är verkligen ingen morgonmänniska, ligger verkligen kvar i sängen tills jag verkligen måste gå upp. Ja, usch för tidiga, kalla och mörka morgnar - Me Don't Like!

Men skönt är det ju med fredag iaf, veckan har rusat iväg. Kanske bara för man har debiterat och krediterat hela veckan så man har inte fått ron till att bara ta det lugnt. Men känns ganska bra nu med det faktiskt, jag kan det faktiskt mycket bättre nu. Jag som trodde det var totalt omöjligt för mig att någonsin kunna lära mig då jag först fick en uppgift framför mig. Känns bra nu faktiskt... Ok, bokslutet som Bo gick igenom idag fattade jag ju NOLL på, men det kommer väl det också. Tenta om en och en halv vecka och den ska jag fan klara!

Ja, sluttjatat om det nu, känns som jag bara babblar på hehe. Ikväll är det middag ute som gäller med älsklingen, sen bioo. Har blivit bjuden till den nya Bond-filmen, hoppas den är bra nu! Resten av helgen vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra. Trodde att jag skulle jobba ngn av dagarna, men blir inte så heller. Får väl la se vad som händer...

Nu ska jag nog ta och kolla lite One tree hill - laddat hem helt nya avsnitt från säsong 6 som inte kommit till Sverige (mohaha).

Ha en bra dag!

Kram LinnSi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0