!Helg!

Fredag är äntligen här! Denna veckan har gått så seegt, dagarna har gått så himla sakta. Har bara längtat efter helgen och nu är den här :D Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Drar förmodligen hem till mamsen och syrran och softar där hehe ;) Viill se nya Saw- filmen! Jag och Samer laddade hem den igår men var så jäkla dålig kvalitet på den så stängde av skiten. Men eftersom vi så gärna ville se den laddade vi ner en annan, men den var också lika kass! Skit dålig upplösning så det bara förstörde filmen! Sen så vi pallade helt enkelt inte ladda hem fler... Störigt att man inte kan veta innan man laddar hem vilken kvalitet filmen har :S!

I alla fall, imorgon så ska Jonna fira sin födelsedag! Hoppas hon blir glad för min present, jag tycker i alla fall att den är jätte fin! Hihi. Tiden bara rusar iväg, snart har ännu ett år gått och om bara en och en halv månad fyller ju jag år!

Måste sätta igång att städa nu, här är stökigt! Haha. Har inte haft tid nu i veckan så får göra lite nu innan jag sticker till Tollarp!

Kram på er!

LinnSi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0