Bond

Igår var man på bio, som sagt, och såg Bond - Quantum of Solace. Det var ju inte direkt den bästa film jag sett, ganska krånglig handling och way to much action, hängde inte riktigt med ibland hehe. Ger den en tvåa av en femma. Men mys var det iaf :) Casion Royale gillade jag faktiskt, tyckte den var riktigt bra så trodde att denna också skulle vara det, men nej.

Ja, annars har man nyss varit och spelat biljard. Haha, jag var faktiskt riktigt grym :P. Samer var också bra, faktiskt hehe. Vann två av fyra gånger så ingen kunde gå hem som en dålig förlorare iaf! Imorgon så kommer Fia hit... Ska köpa en present tillsammans till mamma som fyller år på tisdag. Vad vi ska köpa har vi ingen aning om än, men hittar säkert något jätte bra!

Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul med biljard :D Vi spelade också det i måndags! haha Dilshad blev chockad över att jag vann haha. Men det blev typ lika mellan oss också. Hoppas du får en trevlig dag med Fiish :p kraam

2008-11-16 @ 11:24:59
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0