Bokföring...

Hej alla!

Idag har jag kommit fram till att bokföring, bokslut och att hålla på med årsredovisningar verkligen inte är min grej! Jag förstår det helt enkelt inte... Verkligen svårare än jag trodde. Det som är bra är att det klickar mer och mer efter varje föreläsning och när vi gör övningar, men kan jag det? Svar: Nej! Som vår lärare Bo sa idag: Jag vet att det verkar vara så mycket i början och det kan vara svårt att komma in i, men när paletten väl hamnat på plats så sitter den där. Jag hoppas verkligen att min palett hamnar på plats snart för just nu känns det inte bra... Ska träffa några i klassen i morgon innan föreläsningen och göra lite övningar, kanske faller mer på plats om man kan sitta tillsammans och hjälpa varandra. Hope So... Jag vet i alla fall en sak, och det är att den dagen jag öppnar mitt eget företag så ska jag anställa en ekonomiansvarig som tar hand om detta, cause it's not my thing at all!

Aja, nu ska jag laga lite mat; spagetti med någon god pastasås, sen får jag nog ta och börja plugga lite.

Hörs senare!

Puss LinnSi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jobbigt när man inte fattar! Man får typ panik.. Men det brukar vara så att det kommer, fast det inte känns så. vad blir det för företag då???? puss!

2008-11-11 @ 14:47:56
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0