4 år 4 månader

Idag är det exakt 4 år och 4 månader sedan jag och Samer blev tillsammans! Dessa fyra åren har gått så himla snabbt, men på ändå så har det hänt väldigt mycket under den tiden! Vi har både haft upp- och nergångar, men för det mesta har vi haft de underbaraste stunderna som finns! Älskar dig bara mer och mer älskling, och hoppas det är vi två föralltid!



Jaha, om man ska ta och berätta lite om dagen som varit:
Kom nyss hem från skolan där vi blivit introducerade till vår nya kurs; redovisning och ekonomistyrning. Vet att den kanske inte låter så kul, men tror verkligen det kommer bli intressant att lära sig. Som manager behöver man ju även den ekonomiska biten hehe, och det ska ju jag bli :D Den verkar vara ganska intensiv bara... Ser många sena kvällar framför mig med massor av plugg... Men det fixar jag! Sen är det ju jullov och allt och man får tid för att slappna av och göra allt möjligt kul!

Nu ska jag äta lite kyckling med ris!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sOFIA

Du är nog den mest optimistiska människa jag känner, men det är jätte bra :P Du får lära mig lite :P

2008-11-03 @ 20:06:39
Postat av: Sofie

hehe rolig kommentar fia :p grattis på er dag ;) klart det blir ni två föralltid!

2008-11-03 @ 21:22:02
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0