Kass....

Ja, fy vad kasst jag mår... Vaknade imorse med så himla ont i magen, var dock ändå tvungen att bege mig till skolan då vi skulle igenom massa viktigt idag, ville man ju inte missa. Väl i skolan försvann den mesta värken, men på väg hem igen så kom den igen och inte bara magvärk utan även huvudet började värka som fan... Trist... Nu sitter jag här inkurad i täcket i soffan och bara sitter, orkar verkligen inte göra någonting. Behöver ju egentligen plugga massa men just nu har jag verkligen inte lust. Får väl se hur jag känner mig senare och kanske sätta igång lite då istället. Samer mådde också helt dåligt i natt, hoppas man inte börjar bli magsjuk bara, usch usch! Vill inte!

Iaf, helgen har varit lugn. Var hemma lite i Tollarp i lördags. Åkte in till Kristianstad med syrran för att leta mössa- och det hittade man! En underbar mössa på HM för 59,50 :D Just den dagen så hade de även ett erbjudande om att man kunde köpa 2 mössor, vantar eller halsdukar för 1. Så passade på att köpa mig ett par fina vantar också.

Fint nu när det är juligt här hemma! Hhi, bjuder på några bilder av vårt place

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh vad mys det ser ut! Älskar att julpynta hihi, men tomtarna får vänta lite till hos mig. Ska iaf klä min en idag med mina små kulor hihi. Hoppas du inte blir magsjuk!! Krya på er!!

2008-12-01 @ 16:29:04
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0