Juletider

Julklapparna är inköpta, julgodiset är bakat och stämningen är här! Det enda som saknas är den jäkla snön!! Ärligt talat har jag inte alls haft ngn julstämning förrän nu.. Julgranen är uppe och allt är bara så mysigt. Hoppas verkligen på en vit jul, men förmodligen bäst att inte hoppas för man blir bara besviken då ju.

Igår var det lite julfirande hemma hos Madu tillsammans med Sofie, Dess och Anna. Var verkligen supertrevligt. Massa smått och gott att äta så man nästan sprack hehe och roligt att spela spel (där man faktiskt vann båda gångerna mohaha) - jag som faktiskt inte brukar vinna, blev lite förvånad faktiskt :P Tog även massa fina bilder, men kan tyvärr inte sätta in dom här ännu för är hemma hos mamma och glömde min kamerasladd hemma...

Snart är jag inte 20 år längre, i morgon påbörjas första dagen på mitt liv som 21-åring. Ska bli intressant att se vad det året för med sig!

Nu ska jag slappa framför tv:n med lite godis!

Puss och hej!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Har du lust att svara på dagens kluring och ha chansen att vinna julklappar till ett värde av hundratals kronor? :-)

2008-12-21 @ 19:51:25
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

fin julgran!! är det er? nice!

2008-12-21 @ 20:17:41
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha, nej tyvärr inte vår gran, snodde den från nätet. Men vår är finare tihi ska lägga in en bild på den senare:D

2008-12-21 @ 20:19:19
URL: http://linnsi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0