God jul!

Ja, god jul till er alla lite i efterhand! Hoppas ni hade en underbart mysig jul, det hade jag iaf :) Väldigt trevligt var det med mkt skratt, god mat och fina klappar! Spelade även lite spel, dock vann jag inte ngt men kul var det, speciellt när vi spelade Alvas bingospel hon fick i julklapp haha.

Dagen igår började med en tripp till mormor och morfar där vi åt en god jullunch. Vid tre-tiden åkte vi sedan tillbaka hemåt och kollade på Kalle Anka- såklart :). Där blev jag sedan lite firad för att jag fyllt år, fick ett årskort på 24seven av mamma och alla syskonen, sedan ett presentkort på triangeln av min kära pappa. Jätte glad blev jag då jag länge velat träna men kännt att jag inte haft råd! Kvällen fortsatte sedan med julmat, julklappsöppning och annat kul. Gissa vem som var tomte?:P



Imorgon är det Gbg som gäller med Samer och jag längtar så mkt!

Hörs efter helgen!

Kramar på er från miig!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha såg ut som att ni hade skitkul :D:D

2008-12-26 @ 13:31:31
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0