Förkyld!

Som ni kanske förstår så har jag sprungit och blivit förkyld. Ni som känner mig tänker säkert att det inte är något ovanligt, och det är det inte; jag blir alltid förkyld! Undrar vilket imunförsvar jag har egentligen! Vill nog inte veta.. Men usch, hatar verkligen när man är så förkyld att hela huvudet gör ont. Jag är inte speciellt snuvig, jag nyser mest hela tiden sen så har jag ständig huvudvärk! Nä, nu ska jag inte sitta och tycka synd om mig själv, finns ju de som har det mycket värre än jag.

Just nu sitter jag hemma i Tollarp, jag och Fia vid varsin dator och knappar för fullt, hehe. Jonna kommer snart hit, ska förmodligen in till stan och hyra en rolig (eller om man känner jonna, läskig) film.

Igår så var det lite julklappsshopping med Sofie, var riktigt kul att träffa henne, bara gå rundor och kolla i massa butiker och bara prata om allt :). Hon bad mig lägga in lite nya bilder på Alva och Melvin så det tänker jag göra nu (riktigt nya är de ju inte, några månader gamla, men de ser likadana ut fortfarande, jag lovar) :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh supersöta haha. så söt Alva blivit :D En liten ljushårig virvelvind ser det ut som :p

2008-12-14 @ 20:50:21
URL: http://chicalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0