Ett tag sen!

Förlåt! En vecka sedan jag skrev något här ju, dåligt jag vet... Men har inte haft så mycket tid till att vara på datorn. Varit mycket med skolan sen har helgen varit upptagen med mysig julshopping :)! Nu är jag tillbaks iaf!
Som sagt, julshopping i både lördags och söndags! Så nu har man en del av klapparna klara iaf. Köpte en superpresent till Samer, hoppas han blir glad :)
Riktigt kul var det att träffa Sofie och Madu i lördags, händer ju inte vaje dag direkt... Men snart är det lov och man är äntligen leedig ett tag. Skönt det ska bli att bara slappna av och inte behöva tänka på ngt... Och så fyller man ju år också, får man ju inte glömma, hihi.

Föresten, såg på "Systrar i jeans 2" i lördags- riktigt bra faktiskt. En sån där mysig film som man bara blir glad av att se. Verkligen sevärd!

Nu måste jag tyvärr börja plugga, tenta nästa fredag så är bäst att sätta igång!

Kram kram! Linnsi!

Kommentarer
Postat av: Sofie

what?? finns den på dvd eller? aldrig hört talas om. är det samma skådespelerskor??

2008-12-08 @ 15:21:15
URL: http://chicalicious.blogg.se/
Postat av: Linn

Nej hade inte heller hört talas om den, men sen när jag var inne på Piratebay och kollade på nyheter så fanns den där:)Så laddade hem den. Och ja, samma skådespelerskor, superbra!

2008-12-08 @ 18:25:58
URL: http://linnsi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0